photo Homelu_zpsc90f1c1a.png  photo Recepteklu_zpsa856d018.png  photo Roacutelamlu_zps36b6b767.png  photo Kapcsolatlu_zps6f43deca.png  photo Inspiraacutecioacutelu_zpseff107c0.png

2013. július 28., vasárnap

Nyers kókuszgolyó




Egy újabb nyers/raw desszertgolyó – hiába most ebbe másztam bele nyakig, úgyhogy várhatóak még hasonló posztok. Ahogy a szezámos-földimogyorós változat, ez is pofon egyszerű, viszont annál finomabb. Vitathatatlan előnye, hogy megkímélhetjük magunkat a sütögetéstől a nyári kánikulában és még a zselatinhoz sem kell hozzá nyúlni :) 

Kókuszolajat nemrég vadásztam, az ilyen jellegű édességekhez egyszerűen tökéletes, már látom, hogy jó barátok leszünk. A semleges ízű változatot használom, hogy tutira passzoljon mindenhez.

Természetesen nem bírtam ki és benyomtam kapásból 3 darabot, és csak ez után tudtam rávenni magamat, hogy a maradékot a hűtőbe rakjam. Aztán el is mentem bevásárolni, hogy esélyem se legyen rájuk menni az elkövetkezendő órákban :)


Hozzávalók 24 db-hoz:

  • 1 bögre kókuszreszelék
  • ½ bögre holland kakaópor
  • 3 ek méz
  • ¼ bögre kókuszolaj 

1. Az összes hozzávalót összedolgozzuk kanállal úgy, hogy formázható masszát kapjunk. Ha túl morzsalékos, tegyünk hozzá még egy kis mézet/kókuszolajat. 

2. Lecsippentünk egy darabot a masszából és tenyerünk segítségével golyócskákat formázunk belőle. Ha túlságosan is ragadna a kezünk, kicsit vizezzük be, utána tovább dolgozhatunk.

3. Rakjuk 2-3 órára a hűtőbe, és utána fogyasszuk.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...