photo Homelu_zpsc90f1c1a.png  photo Recepteklu_zpsa856d018.png  photo Roacutelamlu_zps36b6b767.png  photo Kapcsolatlu_zps6f43deca.png  photo Inspiraacutecioacutelu_zpseff107c0.png

2013. augusztus 8., csütörtök

Mangós chia puding

A mangóról már korábban áradoztam az egyik smoothie kapcsán, úgyhogy tudható, hogy a gyümölcs nagy rajongója vagyok. Igyekszem annyiszor betuszkolni a reggeleimbe, ahányszor az még egészségesnek mondható, úgyhogy heti 2x biztosan :) Annyi pozitív energia rejlik ebben a gyümölcsben, hogyha savanyú fejjel is keltem fel, biztosan pár fokot javított a hangulatomon. Nagyra értékelem, tényleg!

Chia magról annyi okosságot, meg jóságot olvastam, hogy már egy ideje fix, bérelt helye van a konyhaszekrényemben. Mivel ezt is tipikusan reggeli adaléknak használom jellemzően müzlibe vagy smoothieba, ha azt szeretném, hogy energikusan induljon a napom, ezért úgy gondoltam, hogy bomba párost alkotnának ők ketten a mangóval. 



A mangó hámozásáról itt találsz videót. Akkor bontsd meg a mangót, ha már egy kicsit puha, mert akkor lesz igazán zamatos és édes. Ha a boltban csak olyat találsz, ami még kemény, sebaj, vidd haza, hagyd a konyhapulton 3 napig (azért naponta ellenőrzid az állagát), és körülbelül jó is lesz.

Hozzávalók 1 főre:

  • 1 db érett mangó
  • 2 ek chia mag


1. A mangót késes robotgépben péppé dolgozzuk.

2. Belekeverjük a chia magot, alacsony fokozaton járatjuk még 1 percig. 

3. Tálba kanalazzuk és várunk 10 percet, hogy a magok megdagadjanak, közben időnként megkeverjük. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...