photo Homelu_zpsc90f1c1a.png  photo Recepteklu_zpsa856d018.png  photo Roacutelamlu_zps36b6b767.png  photo Kapcsolatlu_zps6f43deca.png  photo Inspiraacutecioacutelu_zpseff107c0.png

2013. szeptember 27., péntek

Fűszervaj

Ma reggel azzal ébredtem, hogy S.O.S kenyeret kell sütnöm. Ez eddig semmi extra, mivel gyakran megesik velem hasonló:) Viszont ma a csillagok állása úgy hozta, hogy kentem volna valamit erre a bizonyos kenyérre. De mit is? Hummusznak nem akaródzott nekiállnom, a sima vajas kenyérnek sohasem voltam a híve. És akkor egyszer csak felgyulladt a lámpa: fűszervaj! Rögtön megindult a nyálelválasztásom, izgatottan futottam a mosogatóhoz, hogy ezen a reggel immáron harmadszor is elmosogassam a keverőtálamat. 

A fűszerezés egyértelműen adta magát, a fokhagyma és a petrezselyem szerintem elválaszthatatlan jóbarátok, nagyon szeretem őket együtt használni. Volt még friss snidling is a hűtőben, amihez úgysem volt ötletem, úgyhogy gondoltam, nosza ide vele!

10 perc múlva készen volt a végtermék, amikor is megkértem a fő MEOst, hogy mondjon véleményt. 
A következőképp hangzott: "Csak ennyi van?" :)



 
Hozzávalók:
  • 250 g vaj
  • 1-2 gerezd fokhagyma aprítva
  • 2 ek petrezselyem aprítva
  • 2 ek snidling aprítva
  • 1/4 mk só

1. A 250 g vajból 2 evőkanálnyit kicsi edénybe teszünk, a maradékot késes robotgépbe dobjuk, hogy kicsit puhuljon. (elmaradhat a robotgép, kézzel is össze lehet majd dolgozni a végén, de részemről imádom használni:))

2. Közepes lángon megolvasztjuk a vajat, rádobjuk a fokhagymát és 1-2 percig futtatjuk rajta (épp, hogy illatos legyen, nem kell lepirítani).

2. Levesszük a tűzről, elkeverjük benne a sót, és beledobjuk a felaprított petrezselymet és a snidlinget.

3. A késes robotgépbe levő vajra öntjük, és egyneműre keverjük, ill. kézzel összedolgozzuk - kinek, mi tetszik.

4. Fűszerezzük még, ha szükséges.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...